Horvát János
A televízió és az üzlet; televíziós műsortípusok; a televíziós személyiség
Média, tömegkommunikáció/Televízió
(
televíziózás
,
reklám
,
televíziós műsorszám
)
SZERZŐI JOGOK
"A televíziós személyiség tehát nem feltétlenül kiemelkedő személyiség, inkább ideális átlagember, aki képes az események és a feltételezett befogadói képességek közt közvetíteni. A nézővel tart lépést úgy, hogy egy picit mindig előtte jár. Az ilyen ember referenciaszeméllyé válik a közönség nagy részének szemében."
FÜLSZÖVEG
KATALÓGUS-
CÉDULA
MEGTEKINTHETŐ VERZIÓK:
HTML
135 kbyte
Word
138 kbyte
RTF
180 kbyte
PDF
262 kbyte
PRC
DjVu
OLVASÓI
VÉLEMÉNYEK
KERESÉS
A MEK-BEN
ZIP-PEL CSOMAGOLT VERZIÓK:
HTML
54 kbyte
Word
58 kbyte
RTF
59 kbyte
PDF
247 kbyte
XML
Egyéb
KAPCSOLÓDÓ
OLDALAK
KÖNYVKERESÉS
INFORMÁCIÓ
2002-09-24
FORRÁS
SZÁMLÁLÓ: 22369
URL:
https://mek.oszk.hu/00100/00143
URN:
http://nbn.urn.hu/N2L?urn:nbn:hu-2142