Vissza a MEK kezdőlapjára 
Back to the MEK homepage Kósa István
Az Internet, mint új kommunikációs csatorna

Közgazdaságtan, gazdaság/Marketing, public relations
(online marketing, Internet, World-Wide Web (WWW), hálózati kommunikáció, reklám)

A hálózatos verzió megnyitása 
Open the online version
SZERZŐI JOGOK "Munkám alaptézise, az egyetemi tanulmányok során elsajátított marketing ismereteket és gyakorlati tapasztalataimat szem előtt tartva, a következő: az Internet egy új kommunikációs csatorna, melynek használata egy versenyképes és marketingszemléletet előtérbe helyező vállalat számára elkerülhetetlen." FÜLSZÖVEG
KATALÓGUS-
CÉDULA
MEGTEKINTHETŐ VERZIÓK: Útmutató a különböző formátumokhoz 
Guide to the different document formats
HTML
*
Word
 
RTF
 
PDF
 
LIT
 
JPEG
 
OLVASÓI
VÉLEMÉNYEK
KERESÉS
A MEK-BEN
       
ZIP-PEL CSOMAGOLT VERZIÓK: Útmutató a ZIP file-ok kicsomagolásához 
Guide to the ZIP compressed files
HTML
319 kbyte
Word
 
RTF
 
PDF
 
XML
 
Egyéb
 
KAPCSOLÓDÓ
OLDALAK
KÖNYVKERESÉS
INFORMÁCIÓ 2004-02-07 FORRÁS
SZÁMLÁLÓ: 17019
URL: http://mek.oszk.hu/01400/01463
URN: http://nbn.urn.hu/N2L?urn:nbn:hu-3472