Marketing az Interneten - Internet marketing

Áttekintés a marketing témájú hálószemekről és Internet szolgáltatásokról

Írta: Dr. Szirtes László
Budapest, 1997. november


 
 

1. fejezet
Az Internet demográfiája

2. fejezet
A háló és más alapvető fogalmak

3. fejezet
A háló, mint a vállalkozások segítőeszköze

4. fejezet
Információ keresés a hálón

5. fejezet
Az Internet jelenlét tervezése

6. fejezet
Az Internet további kommunikációs csatornái

7. fejezet
Marketing kutatás az Interneten

8. fejezet
Az Internet szerepe a marketing munkában

9. fejezet
Marketing kommunikáció az Interneten

10. fejezet
Az Internet jövője

kep.gif (16105 bytes)

Összefoglaló

Ezen a hálószemen a szerzőnek a Marketing Management folyóirat szerkesztőségének felkérésére írt cikkének szövege található meg. A cikk három részből áll.

Az első rész (első 5 fejezet) az Internet használat alapfogalmait, üzleti lehetőségeit, a az információ keresés és az internet jelenlét tervezés alapfogalmait tekinti át.

A második rész (6.-8. fejezet) az Internet kommunikációs csatornáival, azok jellemzőivel és alkalmazásukkal a marketing munkában, részletesebben a marketing kutatásban és a marketing management-ben foglalkozik.

A harmadik rész (9. és 10. fejezet) tárgya az Internet alkalmazása a marketing kommunikációs-, reklám munkában, és a fejlődési irányok áttekintése.

A cikk - és így tartalmának az Interneten való megjelentetésének is - célja a marketing szakemberek Interneten való elindulásának segítése, különös hangsúlyt adva a az áttekintő tájékozódásnak.

Azok a döntően angol nyelvű hálószemek, amelyek az Olvasó munkájában is fontosak lehetnek a következő oldalakon hiperhivatkozásként színesen jelennek meg. Ezekre a szövegrészekre kattintva a "hivatkozott" hálószemek közvetlenül elérhetők.

A cikksorozat első része a Marketing Management 1997. novemberi számában, további részei a következő számokban jelennek meg.

A cikkel kapcsolatos kérdéseket a szerzőnek a szirtes.mc@metalcarbon.hu vagy a szirtes@mail.matav.hu E-levél címen lehet feltenni.