Vissza a MEK kezdőlapjára 
Back to the MEK homepage A jótékonyság vállalati stratégiája

Közgazdaságtan, gazdaság/Vállalatok
(jótékonyság, támogatás, civil szervezet, vállalatok)

A hálózatos verzió megnyitása 
Open the online version
SZERZŐI JOGOK "Különböző elméletek és kutatások áttekintése után 1996-ban Young és Burlingame négy különböző kategóriát azonosított aszerint, hogy az üzleti élet szereplői miért is adományoznak és vesznek részt jótékonysági akciókban. A négy modell négy különböző filozófiát fed le a vállalatok működésével kapcsolatosan." FÜLSZÖVEG
KATALÓGUS-
CÉDULA
MEGTEKINTHETŐ VERZIÓK: Útmutató a különböző formátumokhoz 
Guide to the different document formats
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
591 kbyte
LIT
 
JPEG
 
OLVASÓI
VÉLEMÉNYEK
KERESÉS
A MEK-BEN
       
ZIP-PEL CSOMAGOLT VERZIÓK: Útmutató a ZIP file-ok kicsomagolásához 
Guide to the ZIP compressed files
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
527 kbyte
DVI
 
Egyéb
 
KAPCSOLÓDÓ
OLDALAK
KÖNYVKERESÉS
INFORMÁCIÓ 2005-05-04 FORRÁS
SZÁMLÁLÓ: 11699
Nyomtatott kiadás: Budapest : Nonprofit Kutatócsoport, 2005
URL: https://mek.oszk.hu/02700/02713
URN: http://nbn.urn.hu/N2L?urn:nbn:hu-4690