Varga Attila
Az elektronikus csatornák megjelenésének és fejlődésének hatása a magyarországi bankok marketingstratégiájára
Közgazdaságtan, gazdaság/Marketing, public relations
(
ebanking
,
bank
,
elektronikus szolgáltatás
)
SZERZŐI JOGOK
"Az információtechnológia fejlődése megkönnyítette a termékfejlesztést, az elektronikus csatornák pedig új szolgáltatási lehetőségeket nyújtanak a bankok számára. Szaporodnak a virtuális termékek, a virtuális szolgáltatások, a csomag jellegű online termékek, és a kereslet irántuk folyamatosan bővül."
FÜLSZÖVEG
KATALÓGUS-
CÉDULA
MEGTEKINTHETŐ VERZIÓK:
HTML
Word
RTF
PDF
1881 kbyte
LIT
DjVu
OLVASÓI
VÉLEMÉNYEK
KERESÉS
A MEK-BEN
ZIP-PEL CSOMAGOLT VERZIÓK:
HTML
Word
RTF
PDF
1654 kbyte
XML
Egyéb
KAPCSOLÓDÓ
OLDALAK
KÖNYVKERESÉS
INFORMÁCIÓ
2007-06-29
FORRÁS
SZÁMLÁLÓ: 6721
URL:
http://mek.oszk.hu/04900/04976
URN:
http://nbn.urn.hu/N2L?urn:nbn:hu-7509