Vissza a MEK kezdőlapjára 
Back to the MEK homepage Varga Attila
Az elektronikus csatornák megjelenésének és fejlődésének hatása a magyarországi bankok marketingstratégiájára

Közgazdaságtan, gazdaság/Marketing, public relations
(ebanking, bank, elektronikus szolgáltatás)

A hálózatos verzió megnyitása 
Open the online version
SZERZŐI JOGOK "Az információtechnológia fejlődése megkönnyítette a termékfejlesztést, az elektronikus csatornák pedig új szolgáltatási lehetőségeket nyújtanak a bankok számára. Szaporodnak a virtuális termékek, a virtuális szolgáltatások, a csomag jellegű online termékek, és a kereslet irántuk folyamatosan bővül." FÜLSZÖVEG
KATALÓGUS-
CÉDULA
MEGTEKINTHETŐ VERZIÓK: Útmutató a különböző formátumokhoz 
Guide to the different document formats
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
1881 kbyte
LIT
 
DjVu
 
OLVASÓI
VÉLEMÉNYEK
KERESÉS
A MEK-BEN
       
ZIP-PEL CSOMAGOLT VERZIÓK: Útmutató a ZIP file-ok kicsomagolásához 
Guide to the ZIP compressed files
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
1654 kbyte
XML
 
Egyéb
 
KAPCSOLÓDÓ
OLDALAK
KÖNYVKERESÉS
INFORMÁCIÓ 2007-06-29 FORRÁS
SZÁMLÁLÓ: 6348
URL: http://mek.oszk.hu/04900/04976
URN: http://nbn.urn.hu/N2L?urn:nbn:hu-7509
Creative Commons licensz: Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább!