Új kutatások a neveléstudományokban, 2008
Pedagógia, nevelés/Oktatáspolitika, oktatásügy
(
pedagógia
,
alternatív nevelés
,
nevelésszociológia
)
SZERZŐI JOGOK
"Az iskolai élményeknek legalább akkora szerepük van a diákok életében, nevelődésükben, abban, hogy milyen értékek irányába orientálódnak, mint a tananyag elsajátításának. Az iskolában átélt élő vagy a tudatban lesüllyedt élmények tömegének emléke határozza meg jelentős mértékben viszonyukat önmagukhoz, másokhoz... a kultúrához."
FÜLSZÖVEG
KATALÓGUS-
CÉDULA
MEGTEKINTHETŐ VERZIÓK:
HTML
Word
RTF
PDF
5816 kbyte
PRC
DjVu
OLVASÓI
VÉLEMÉNYEK
KERESÉS
A MEK-BEN
ZIP-PEL CSOMAGOLT VERZIÓK:
HTML
Word
RTF
PDF
4226 kbyte
XML
Egyéb
KAPCSOLÓDÓ
OLDALAK
KÖNYVKERESÉS
INFORMÁCIÓ
2011-04-06
FORRÁS
SZÁMLÁLÓ: 4962
Nyomtatott kiadás: [Budapest] : MTA Ped. Biz., [2009]
URL:
https://mek.oszk.hu/09300/09362
URN:
http://nbn.urn.hu/N2L?urn:nbn:hu-101875