Vissza a MEK kezdőlapjára 
Back to the MEK homepage Ujvári Mária
A gerillamarketingtől az énmárka építésig

Közgazdaságtan, gazdaság/Marketing, public relations
(marketing, reklám, márkanév, elektronikus kereskedelem, webreklám)

A hálózatos verzió megnyitása 
Open the online version
SZERZŐI JOGOK "A marketing nem úri huncutság! Nézzük csak meg közelebbről, mit is csinálnak a piaci kofák, és fordítsuk ezt le a marketing nyelvére! A piaci kofák pontosan tisztában vannak a marketing legfontosabb alapelveivel és a gyakorlatban (nyári melegben és téli fagyban) használják is őket." FÜLSZÖVEG
KATALÓGUS-
CÉDULA
MEGTEKINTHETŐ VERZIÓK: Útmutató a különböző formátumokhoz 
Guide to the different document formats
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
562 kbyte
PRC
160 kbyte
DjVu
 
OLVASÓI
VÉLEMÉNYEK
KERESÉS
A MEK-BEN
       
ZIP-PEL CSOMAGOLT VERZIÓK: Útmutató a ZIP file-ok kicsomagolásához 
Guide to the ZIP compressed files
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
480 kbyte
XML
 
EPUB
83 kbyte
KAPCSOLÓDÓ
OLDALAK
KÖNYVKERESÉS
INFORMÁCIÓ 2014-04-24 FORRÁS
SZÁMLÁLÓ: 6064
URL: https://mek.oszk.hu/12700/12796
URN: http://nbn.urn.hu/N2L?urn:nbn:hu-124535
Creative Commons licensz: Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább!