Vissza a MEK kezdőlapjára 
Back to the MEK homepage Prohászka Lajos
A pedagógiai naturalizmus

Pedagógia, nevelés/Pedagógiai módszerek
(oktatási módszer, nevelés, neveléselmélet, neveléstörténet)

A hálózatos verzió megnyitása 
Open the online version
SZERZŐI JOGOK "Rousseau naturalizmusára legjellemzőbb a negatív nevelés elve, amelyre őt kétségkívül az ember eredeti természetéről vallott optimisztikus felfogása vezette. Ennek értelmében a nevelés nem lehet egyéb, mint a gyermeki természet spontán kibontakozása, melynek menetébe semminemű külső tényezőnek nem szabad erőszakosan belenyúlnia..." FÜLSZÖVEG
KATALÓGUS-
CÉDULA
MEGTEKINTHETŐ VERZIÓK: Útmutató a különböző formátumokhoz 
Guide to the different document formats
HTML
401 kbyte
Word
564 kbyte
RTF
674 kbyte
PDF
603 kbyte
PRC
 
DjVu
 
OLVASÓI
VÉLEMÉNYEK
KERESÉS
A MEK-BEN
       
ZIP-PEL CSOMAGOLT VERZIÓK: Útmutató a ZIP file-ok kicsomagolásához 
Guide to the ZIP compressed files
HTML
101 kbyte
Word
143 kbyte
RTF
128 kbyte
PDF
565 kbyte
XML
 
Egyéb
 
KAPCSOLÓDÓ
OLDALAK
KÖNYVKERESÉS
INFORMÁCIÓ 2016-04-05 FORRÁS
SZÁMLÁLÓ: 1162
Nyomtatott kiadás: Budapest : [s.l.], 1920
URL: https://mek.oszk.hu/15200/15264
URN: http://nbn.urn.hu/N2L?urn:nbn:hu-134903