Vissza a MEK kezdőlapjára 
Back to the MEK homepage Wolfgang Mitter
A komprehenzív iskola koncepciója és megvalósulása Európában

Pedagógia, nevelés/Oktatáspolitika, oktatásügy
(oktatásügy, oktatási rendszer, iskolarendszer, oktatási reform, integrált oktatás)

A hálózatos verzió megnyitása 
Open the online version
SZERZŐI JOGOK "Nyilvánvaló, hogy az iskola-megjelölések abszolút osztályozása nemzetközi összehasonlításban zsákutcába vezet. Ezt a problémát figyelembe kell venni akkor is, amikor felmerül két kritérium, melyek fontos tényezők a komprehenziv iskola kérdésben: az oktatási teljesítményre és a támogatás és a szelekció közötti viszonyra gondolok." FÜLSZÖVEG
KATALÓGUS-
CÉDULA
MEGTEKINTHETŐ VERZIÓK: Útmutató a különböző formátumokhoz 
Guide to the different document formats
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
3493 kbyte
PRC
 
DjVu
 
OLVASÓI
VÉLEMÉNYEK
KERESÉS
A MEK-BEN
       
ZIP-PEL CSOMAGOLT VERZIÓK: Útmutató a ZIP file-ok kicsomagolásához 
Guide to the ZIP compressed files
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
3480 kbyte
XML
 
Egyéb
 
KAPCSOLÓDÓ
OLDALAK
KÖNYVKERESÉS
INFORMÁCIÓ 2017-09-14 FORRÁS
SZÁMLÁLÓ: 205
URL: http://mek.oszk.hu/17200/17285
URN: http://nbn.urn.hu/N2L?urn:nbn:hu-142762