Vissza a MEK kezdőlapjára 
Back to the MEK homepage Flipped classroom in practice

Pedagógia, nevelés/Pedagógiai módszerek
(didaktika, oktatási módszer, tanterv, óravázlat, tantárgy-pedagógia)

A hálózatos verzió megnyitása 
Open the online version
SZERZŐI JOGOK "This shift in focus to the provision of student centred learning, coupled with the pervasiveness of technology, has suggested a change in the role of the teacher from a 'knowledge provider' to a 'knowledge resource' due to «self-access to information», a key feature of technology." FÜLSZÖVEG
KATALÓGUS-
CÉDULA
MEGTEKINTHETŐ VERZIÓK: Útmutató a különböző formátumokhoz 
Guide to the different document formats
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
15779 kbyte
PRC
 
DjVu
 
OLVASÓI
VÉLEMÉNYEK
KERESÉS
A MEK-BEN
       
ZIP-PEL CSOMAGOLT VERZIÓK: Útmutató a ZIP file-ok kicsomagolásához 
Guide to the ZIP compressed files
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
15187 kbyte
XML
 
Egyéb
 
KAPCSOLÓDÓ
OLDALAK
KÖNYVKERESÉS
INFORMÁCIÓ 2019-09-24 FORRÁS
SZÁMLÁLÓ: 1891
Nyomtatott kiadás: [Gödöllő] : iTStudy Hungary Számítástechnikai Oktató- és Kutatóközp. Kft., 2018
URL: https://mek.oszk.hu/19700/19778
URN: http://nbn.urn.hu/N2L?urn:nbn:hu-155415
Creative Commons licensz: Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább!