Vissza a MEK kezdőlapjára 
Back to the MEK homepage Kiss Gabriella
20. századi válaszkísérletek a hátrányos helyzetű felnőttek pedagógiai kihívásaira

Pedagógia, nevelés/Pedagógiai módszerek
(pedagógus, filozófus, katolikus pap, felnőttoktatás, szegénység)

A hálózatos verzió megnyitása 
Open the online version
SZERZŐI JOGOK "Kutatásomban a hátrányos helyzetű felnőttek pedagógiai kihívásaira adott 20. századi válaszokat vizsgálom, különös tekintettel a brazil Paolo Freire, és még inkább a francia Joseph Wresinski sajátos pedagógiai koncepciójára, melyek nagyjából egy időben, a 20. század derekán, ... egymástól függetlenül jöttek létre." FÜLSZÖVEG
KATALÓGUS-
CÉDULA
MEGTEKINTHETŐ VERZIÓK: Útmutató a különböző formátumokhoz 
Guide to the different document formats
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
2028 kbyte
PRC
 
DjVu
 
OLVASÓI
VÉLEMÉNYEK
KERESÉS
A MEK-BEN
       
ZIP-PEL CSOMAGOLT VERZIÓK: Útmutató a ZIP file-ok kicsomagolásához 
Guide to the ZIP compressed files
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
1951 kbyte
XML
 
Egyéb
 
KAPCSOLÓDÓ
OLDALAK
KÖNYVKERESÉS
INFORMÁCIÓ 2021-03-02 FORRÁS
SZÁMLÁLÓ: 175
Nyomtatott kiadás: Szeged : SZTE BTK Vallástud. Tansz., 2020
URL: https://mek.oszk.hu/21800/21826
URN: http://nbn.urn.hu/N2L?urn:nbn:hu-163299