Vissza a MEK kezdőlapjára 
Back to the MEK homepage Irodalomtanítás a harmadik évezredben

Pedagógia, nevelés/Pedagógiai módszerek
(irodalomtanítás, irodalompedagógia, tantárgy-pedagógia, didaktika, kultúraátadás)

A hálózatos verzió megnyitása 
Open the online version
SZERZŐI JOGOK "Jobb középiskolai tanulók (a tapasztalat szerint) képesek önállóan is áttekinteni a magyar regény vagy a magyar verses epika történetét. Viszont további segítséget nyújthatna az érettségi előtti szintetizáláshoz, ha az egyes korok műfaji hierarchiáinak létrejötte és funkcionálása válna világossá." FÜLSZÖVEG
KATALÓGUS-
CÉDULA
MEGTEKINTHETŐ VERZIÓK: Útmutató a különböző formátumokhoz 
Guide to the different document formats
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
6689 kbyte
PRC
 
DjVu
 
OLVASÓI
VÉLEMÉNYEK
KERESÉS
A MEK-BEN
       
ZIP-PEL CSOMAGOLT VERZIÓK: Útmutató a ZIP file-ok kicsomagolásához 
Guide to the ZIP compressed files
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
6045 kbyte
XML
 
Egyéb
 
KAPCSOLÓDÓ
OLDALAK
KÖNYVKERESÉS
INFORMÁCIÓ 2021-05-03 FORRÁS
SZÁMLÁLÓ: 915
Nyomtatott kiadás: Budapest : Krónika Nova, 2006
URL: https://mek.oszk.hu/22000/22017
URN: http://nbn.urn.hu/N2L?urn:nbn:hu-164515